Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Blogoscars Β Αντρικός ρόλος

Εναλλακτικός τίτλος: Ο Β΄ αντρικός ρόλος αντίγραφο.

Με έντονες επιρροές Ζοζέ Σαραμάγκου

Σηκώθηκε από το κρεβάτι. Ήταν καθηλωμένος εκεί πολλούς μήνες. Όλα ξεκίνησαν την μέρα που έκανε τσουλήθρα σε ένα πάρκο και ξαφνικά με την άκρη του ματιού του είδε ένα παιδί ίδιο με αυτόν να περνάει απ'έξω. Δεν έμοιαζαν απλώς, ήταν πιστά αντίγραφα. Η ιδέα πως υπάρχει ένα ίδιο παιδί εκεί εξώ με αυτόν του ήταν ανυπόφορη. Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να μοιραστεί τα αυγά Kinder έκπληξη που αγόρασε για αυτόν ο μπαμπάς του. Έτρεξε σπίτι πανικόβλητος, ξάπλωσε να κοιμηθεί, σκοπός του ήταν να δραπετεύσει στον μαγικό κόσμο των ονείρων. Άβουλαι αι βουλαί της συνειδήσεως ονειρεύτηκε πολύ και χάθηκε μέσα στα όνειρα του.

Χθες ήταν η μέρα που ξύπνησε. Δεν χρειάστηκαν πολλά. Πέντε έξι εξορκισμοί, εφτά μετακομίσεις, τρεις ανακαινίσεις σπιτιών και δέκα σκοτωμένα κατοικίδια. Σηκώθηκε ικανοποιημένος, κοίταχτηκε στον καθρέφτη και αναρωτήθηκε αν είναι το είδωλο του αυτό που κοιτούσε ή το παιδί πιστό αντίγραφο. Η φωνή βγήκε μέσα από τον καθρέφτη.

Δεν έχεις δουλειά εδώ. Γιατί το λες αυτό; Δεν έπαιξες κανένα σπουδαίο ρόλο. μόνο στο κρεβάτι ήσουν ξαπλωμένος. Το δικαιούμαι, με κυνήγησαν χτικιά, δαίμονες. είναι δύσκολο για ένα παιδί στην ηλικία μου να μένει ξαπλωμένο σε ένα κρεβάτι. Ξέρεις πως δεν έχεις δίκιο.(10) Σκάσε φωνή της λογικής.μήπως οι υπόλοιποι είναι καλύτεροι; και ο επόμενος εμφανίστηκε για λίγο και πέθανε.ξενέρωτα κιόλας. Εκείνος όμως το αξίζει επειδή ήταν ο σπουδαιότερος χαρακτήρας της σειράς των οχτώ ταινιών. Για υποκριτική μιλάμε, όχι για στυλ. Μου την σπάει όταν σαν φωνή της λογικής δεν μπορώ να βρω μια λογική απάντηση.(9) Ο άλλος έπαιξε τον υπεργκόμενο, δίδαξε σε έναν πως να πηδάει, έδειξε κοιλιακούς και αυτός πάνω από εμένα. Εμ βλέπεις ο συγκεκριμένος ακομά και στον αυτόματο πιλότο όταν μπαίνει είναι καλύτερος από πολλούς(8). εκείνος όμως που έπαιξε τον συμβουλάτορα του πλανητάρχη καλώς δεν ήταν; Ω ναι αυτός εντάξει ακόμα και εγώ συμφωνώ.(7) Άρα συμφωνώ και εγώ αφού είμαι εσύ. Τότε γιατί διαφψνούσαμε πριν; Γιατί ενώ είμαι εγώ διαφέρω από εσένα. Εγώ δεν είμαι εσύ; Όχι εσύ είσαι εγώ; Έγινες η φωνή του παράλογου με κούρασες.συμφωνώ και σε αυτόν τον επιθεωρητή της Γαλλίας που έμοιαζε με τον Κλουζώ και τον Σαϊνη με το μυαλό του Σέρλοκ Χολμς.(6) εκεί που διαφωνώ είναι οι κορυφαίες σου επιλογές.

Δεν θέλεις να παραδεχτείς πως έχω δίκιο. Μα ο σαλεμένος ζωγράφος; μόνο το όνομά του έλεγε. Ναι αλλά εμφανίζεται πέντε λεπτά και σου μένει χαραγμένος στην μνήμη. αυτή δεν είναι η ουσία της υποκριτικής;(5) Ας το δεχτώ αυτό φωνή του παραλόγου που κοντεύεις να με κάνεις να χάσω την όποια λογική μου έμεινε. μετά θέλεις να βάλεις όλους τους σαλεμένους. μου μιλάς για βιαστή μιας τύπισσας που δεν είχε καν δέρμα.(4) Η αφή δεν παίζει ρόλο στο σεξ. Μετά μου έβαλες και βιαστή και βασανιστή και μακρινό απόγονο του Οιδίποδα.(3) Αυτός και αν δεν ήταν τρελή μορφή που επισκίασε μέχρι και πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Και μετά τι; δύο δολοφόνοι; σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας; Αμφισβητείς πως και οι δύο ήταν σοκαριστικοί; πως όλος ο κόσμος τους συζητάει; Εκείνον που σκότωσε τη μισή Αυστραλία(2) σίγουρα όχι. Εκείνον που σκότωσε το μισό σχολείο; Όντως εκείνος ήταν καλός. έφαγε πολλά σιχτίρια και απέτρεψε κόσμο από τον διαωνισμό του ειδους(1)

Χαίρομαι που ήρθες στα λόγια μου. Δεν ήρθα. Ήρθες. Όχι. Ναι. Τώρα εμείς είμαστε το ίδιο. Ναι. Διαφωνώ. Ίσως έχεις δίκιο. Άντε παράτα με. Άντε πέσε κοιμήσου και πρόσεχε μην χαθείς πάλι σε όνειρα. Εσύ πρόσεχε μην σε σκοτώσω. Θα πεθάνεις και εσύ τότε. Ας πεθάνουμε παρέα τότε.

Πήρε το όπλο από το συρτάρι. Αργά το έσυρε στον κρόταφό του. Χαμογέλασε ύπουλα. Το κατέβασε. Μαλάκας είναι να αυτοκτονήσει;


10. Ty Simpkins - Insidious

9. Alan Rickman - Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

8. Ryan Gosling - Crazy Stupid Love

7. Philip Seymour Hoffman - The ides of March

6. Jean-Pierre Darroussin - Le Havre

5. Adrien Brody - Midnight in Paris

4. Roberto Alamo - The Skin i Live in

3. Abdelghafour Elaaziz - Incendies

2. Daniel Henshall - Snowtown

1. Ezra Miller - We Need to Talk About Kevin


Δεν ξεχνάμε να ρίξουμε μια ματιά στα αλάνια

Ο πρώτος διοργανωτής: @rebellion Choose A Fucking Big Television
Ο πλέον διοργανωτής: @dimitrisdx The Original DimitrisDX
Oι καλύτερες παρουσιάσεις: @Tagres Filmboyant
H απεχθάνομαι το Αrtist: @asteri108 Geek Kid on the Blog
H βιολίστρια: @mendelo Mendelo



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου