Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Βlogoscars Α' Γυναικείος Ρόλος

Το Blog από σήμερα εγκαινιάζει μια νέα στήλη. Σε συνεργασία με την κλινική ψυχολόγο Μπιάνκα Φαράκα θα προσφέρει λύσεις σε γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα πάσης φύσεως. Οτιδήποτε σας απασχολεί μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Μπιάνκα στέλνοντας μας γράμμα αναφέροντας επακριβώς το θέμα που σας απασχολεί. Το πτυχίο της από το Πανεπιστήμιο της Ουγκάντας, το μεταπτυχιακό της στην Σαμάτρα και τέλος το διδακτορικό της στην Κασπία θάλασσα σας εγγυώνται για αλάνθαστες συμβουλές. Ήδη δέκα κυρίες τόλμησαν να συνομιλήσουν μαζί της και σήμερα θα πάρουν τις απαντήσεις. Και μη ξεχνάτε, μεγαλύτερο προσόν μας η εχεμύθεια. Ας διαβάσουμε τα γράμματα και τις συμβουλές

10)
Αγαπητή Μπιάνκα, ονομάζομαι Jennet και μόλις μετακόμισα με τον μικρό μου γιο σε ένα απομακρυσμένο χωριό για να ζήσουμε οικονομικά. Δυστυχώς οι χωρικοί μας αντιμετωπίζουν όχι απλώς με επιφύλαξη αλλά ορισμένες φορές και με επιθετικότητα. Βλέπετε δεν χωνεύουν τα παιδιά χωρίς πατέρα. Πως να χειριστώ την κατάσταση;

Jennet ό,τι και να κάνεις το παιδί σου δεν σώζεται. Θα πέθανει, δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό με τους αγροίκους που έμπλεξες. Πένθησε το, φόρεσε μαύρα και μην τα βγάλεις ποτέ. Να είσαι σκληρή και να μην δακρύσεις ποτέ. Και μεταξύ μας αν για εκδίκηση σκοτώσεις και τα δικά τους παιδάκια δεν θα σου πει κανείς τίποτα. Καλή επιτυχία


9) Λοιπόν εγώ βαριέμαι τα πολλά. Η ιστορία μου ξεκινάει πολλά χρόνια πίσω όταν με κυνηγούσαν συνέχεια μανιακοί δολοφόνοι. Τώρα δέκα χρόνια μετά λέω να επιστρέψω εκεί που μεγάλωσα. Το ξέρω πως θα με κυνηγήσουν πάλι για να μου ευχηθούν αλλά γουστάρω τη δράση και επιστρέφω. Καμιά συμβουλή;

Μάλλον σε λένε Sidney την έχω ακούσει την ιστορία σου. Σε θαυμάζω για το κουράγιο σου. Το μόνο που έχω να σου πω είναι να σεβαστείς το παρελθόν σου και τους παλιούς σου συνεργάτες. Έτσι θα πάνε όλα καλά και θα επιζήσεις, είσαι και έμπειρη. Και να θυμάσαι:ποτέ δεν γαμάμε το παρελθόν

8)
Kαλή μου Μπιάνκα αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα στο σχολείο. Μου αρέσει ένα παιδί που είναι πολύ κλειστό στον εαυτό του. Τον βοήθησα να ανοιχτεί, αυτός με ερωτευτήκε αλλά είναι ντροπαλός. Και εμένα μου αρέσει αλλά του το παίζω δύσκολη. Ζήτησα βοήθεια από έναν παλιό μαθητή του σχολείου και τελικά αυτός τον πρόδωσε και είμαστε πλέον ζευγάρι. Πως να του φέρω; Sally η μπερδεμένη ανεμώνα

Ανεμώνα τι αγχώνεσαι; Γυναίκα είσαι, άβγαλτος αυτός, ό,τι και να κάνεις δικός σου είναι. Το πολύ πολύ χωρίζεις τον άλλο και επιστρέφεις στον πιτσιρικά να τον μυήσεις στα κόλπα. Γυναίκες είμαστε κάνουμε ό,τι θέλουμε και πάντα κερδίζουμε.

7) Το θέμα μου είναι σοβαρό και θέλω να διατηρήσω την ανωνυμία μου. Πριν πολλά χρόνια ενώ σπούδαζα σκότωσα κατά λάθος μια οικογένεια με το αμαξι. Τώρα αποφυλακίστηκα δουλεύω καθαρίστρια και έμαθα πως τελικά ο σύζυγος συνήλθε από το κώμα που ήταν για χρόνια. Να πάω να του πω την αλήθεια;

Θα πας σίγουρα στο σπίτι του. Έχεις αναγκη να τα βγάλεις από μέσα σου. Σε κόβω λίγο κότα όμως και μόλις τον δεις θα αρχίσεις τις αερολογίες. Το πιο πιθανό είναι να του καθαρίσεις το σπίτι. Συνέχιζε να το καθαρίζεις και κάποια στιγμή ίσως και να του μιλήσεις.

6) Catherine ονομάζομαι και όταν ήμουν μικρή είχα ερωτευτεί ένα μαυράκι που ήρθε σπίτι και το φιλοξενούσαμε. Οι συγγενείς μου ήταν κακοί και το έδιωξαν. Το είδα μετά από πολλά χρόνια και τον ερωτεύτηκα. Σκέτος κούκλος λέμε. Το κακό είναι πως είμαι παντρεμένη; Τι να κάνω;

Ωχ με κουράσατε όλοι εσείς. Σε παραπέμπω στην απάντηση που έδωσα στην μπερδεμένη ανεμώνα. Γυναίκες είμαστε ό,τι θέλουμε κάνουμε χωρίς τύψεις. Καλό σεξ με τον νέγρο.

5) Εμένα ο άντρας που αποτρελάθηκε. Τον απέλυσαν από τη δουλειά επειδή έκλεβε υλικά για να φτιάξει καταφύγιο ώστε να σωθούμε από επερχόμενη καταιγίδα. Μόνο για αυτό ενδιαφέρεται. Δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι απόμακρος, μάλωσε με τους φίλους τους, νομίζει πως και εγώ θέλω να τον σκοτώσω. Τι με συμβουλεύεις;

Αν ο άντρας σου είναι ο Νώε ακολούθησε τον. Κάτι ξέρει. Αν δεν είναι χώρισε τον. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν νεκταρίνια

4) Eίμαι άνθρωπος της εκκλησίας. Λιβανίζω κάθε Πέμπτη, κάνω νηστεία Τετάρτη και Παρασκεύη. Κάθε είδους νηστεία. Ο άντρας μου είναι ζηλιάρης. Με χτυπάει. Πρόσφατα γνώρισα ένα αδίστακτο κάθαρμα που μου την είπε. Το κακό είναι πως μου αρέσει ο τρόπος ζωής του. Κατά βάθος τον ζηλεύω. Είμαι καλά; Οσία Ποταπία

Οσία ζεις μπερδεμένη κατάσταση και δεν μου δίνεις πολλές πληροφορίες. Με κάθε επιφύλαξη σου λέω να βάλεις το κάθαρμα να σκοτώσει τον άντρα σου. Μπορείς βέβαια να κάνεις και υπομονή. Αν κάποια στιγμή ο άντρας σου φτάσει σε σημείο να σε βιάσει σκοτωσέ τον η ίδια. Βάλε το κάθαρμα να διαγράψει τα στοιχεία που σε ενοχοποιούν. Το να έχεις φίλο το Σεχίδη δεν είναι πάντα αρνητικό.

3) Aγαπητή Μπιάνκα ονομάζομαι Nancy. Ο γιος μου χτύπησε στο σχολείο ένα παιδάκι και θα πάω με τον άντρα μου να το συζητήσουμε με τους γονείς του άλλου παιδιού. Δεν θέλω να παραδεχτώ πως φταίει το δικό μου παιδί, το άλλο θα το προκάλεσε. Επίσης με ενοχλεί που ο άντρας με έχει γραμμένη και νοιάζεται μόνο για τη δουλειά του. Όλη μέρα μιλάει στο κινητό.

Nancy ακόμα και όταν έχεις άδικο πρέπει να κάνεις τον άλλο να σου ζητήσει συγγνώμη. Θα πας στο ξένο σπίτι και θα ξεράσεις πάνω σε ό,τι πολυτιμότερο έχουν. Μετά θα ρίξεις την ευθύνη στο γλυκό που σε προσέφεραν. Όσον αφορά το σύζυγο σου τα πράγματα είναι απλά. Ρίξε το κινητό του σε βάζο με νερό ή σε γεμάτο νεροχύτη. Σίγουρα δεν θα ξαναμιλήσει με αυτό. Καλή επιτυχία.


2) Είναι δύσκολο να γράψω το γράμμα επειδή καθώς γραφώ δάκρυα κυλάνε στο χαρτί και το λερώνουν. Πλέον έχω δύο παιδιά που τα υπεραγαπάω. Δεν τους είπα ποτέ ότι πριν από αυτά είχα ζήσει έναν παράνομο έρωτα, γέννησα παιδάκι αλλά μου το πήραν. Είχα κάνει και φυλακή όπου ένα κάθαρμα με βίασε και μετά έμαθα πως ο βιαστής μου ήταν παράλληλα ο γιος μου που τελικά είναι και αδερφός και πατέρας των παιδιών μου. Τι να κάνω; Πως να του πω; Να μάθουν την αλήθεια τα παιδιά μου; Οσιομάρτυρας

Τα έκανες λίγο σκατά ε; Με το συμπάθειο πάντα. Μία λύση έχεις. Γράψε ένα γράμμα που εξηγεί την ζωή σου. Κάνε πως έμεινες φυτό και φρόντισε να φτάσει αυτό το γράμμα στα παιδια σου. Τέτοια πράγματα δεν λέγονται, μόνο γράφονται. Δεν φτάνει που τα σκάτωσες στη ζωή σου, τώρα θα σκατώσεις και των άλλων. Συγχαρητήρια.

1) O γιος μου στο δημοτικό χεζόταν πάνω του επίτηδες. Όταν ήταν μωρό έκλαιγε όταν τον είχα αγκαλιά. Τώρα στα δεκαεφτά του σκότωσε με τόξο τους συμμαθητές του και τον πατέρα και την αδερφή του. Μόνο εγώ τη σκαπούλαρα. Ναι δεν τον χώνευα. Δεν ήθελα να γεννηθεί αλλά τον αγαπώ.

Οφείλω να παραδεχτώ πως ο γιος σου είναι ευρηματικός. Άκου εκεί με τόξο. Καλά ξηγήθηκε. Αντρίκεια. Μακάρι να του έμοιαζαν και άλλοι. Ωχ μου ξέφυγε. Φύγε από τη χώρα, φύγε από τον πλανήτη, όσο προλαβαίνεις. Θα ερθώ και εγώ μαζί σου να γλιτώσουμε από την οργή των οικογενειών των θυμάτων.

Οι δέκα κυρίες βοηθήκαν. Εσείς; Γιατί όχι;Η Μπιάνκα Φαράκα περιμένει τα γράμματα σας.

10. Liz White - The Woman in Black

9. Neve Campbell - Scream 4

8. Emma Roberts - The Art of Getting By

7. Brit Marling - Another Earth

6. Kaya Scodelario - Wuthering Heights

5. Jessica Chastain - Take Shelter

4. Olivia Colman - Tyrannosaur

3. Kate Winslet - Carnage

2. Lubna Azabal - Incendies

1. Tilda Swinton - We Need to Talk About Kevin

Δεν ξεχνάμε να ρίξουμε μια ματιά στα αλάνια

Ο πρώτος διοργανωτής: @rebellion Choose A Fucking Big Television
Ο πλέον διοργανωτής: @dimitrisdx The Original DimitrisDX
Oι καλύτερες παρουσιάσεις: @Tagres Filmboyant
H απεχθάνομαι το Αrtist: @asteri108 Geek Kid on the Blog
H βιολίστρια: @mendelo Mendelo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου